Werkvereniging Jouw Stem megafoon

Wat wordt de partij voor Modern Werkenden?

Roos Wouters Partij voor Modern Werkenden Leave a Comment

In de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen (17 maart 2021) gaat de #Werkvereniging op zoek naar de Partij voor Modern Werkenden: welke partij heeft het meeste oog voor onze behoeften en welke totaal niet. We willen ook weten of jij je nog vertegenwoordigd voelt door de traditionele polder. Zeker nu de sociale partners invulling geven aan de steunmaatregelen en de plannen hoe we als land uit de crisis zullen komen.

Daarom vragen we deze politiek-gerelateerde vragenlijsten in te vullen zodat wij weten hoe jullie er nu in staan en waar behoefte aan is. Maak vooral ook gebruik van de ruimte voor op- en aanmerkingen, want als we een vraag niet stellen, betekent dit niet dat we het antwoord niet willen weten 🙂

Het invullen van elke vragenlijst duurt maar een paar minuten.

Vragenlijst deel 1 brengt in kaart in hoeverre jij je als Modern Werkende vertegenwoordigd voelt door politiek en polder. Bekijk hier meteen de live resultaten van deze vragenlijst.

Vragenlijst deel 2 brengt in kaart in hoeverre je voor/tegen een arbeidsvorm-neutrale toegang tot basiszekerheid bent en welke zekerheden daar volgens jou onder moeten vallen.Bekijk hier meteen ook de live resultaten van vragenlijst.