Onze Medestanders

Medestander bij de Werkvereniging

Onze Medestanders

Aanjagers van de vernieuwing

De Werkvereniging draait deels op donaties van deelnemers (zo noemen we onze leden) en medestanders (zo noemen we onze donateurs), die het belangrijk vinden om vernieuwing van de arbeidsmarkt te ondersteunen. Daarnaast worden wij gevraagd als onderhandelingspartner, onafhankelijk beoordelaar en als spreker of lid van de Raad van Anders. Dit zijn diensten die wij factureren met BTW.

Door deze gemengde inkomstenbronnen behouden we onze zelfstandigheid en onze onafhankelijkheid. Want de Werkvereniging neemt geen opdrachten aan van deelnemers, medestanders of andere derden. Wel halen we meningen op bij onze achterban, die wij vertalen naar inzichten die we gebruiken bij onze lobby in Den Haag en in gesprekken die we voeren met partijen in de arbeidsmarkt.

Als Medestander steun je de Werkvereniging in het algemeen. Om onze dankbaarheid te tonen plaatsen wij je logo op onze website en besteden je geld zo effectief mogelijk. Klik op de logo’s om meer te lezen over de steun van onze medestanders.

Wil jij ook je logo op onze website hebben staan als aanjager van de vernieuwing? Stuur dan een e-mail naar roos@werkvereniging.nl.

DuPho tagline logo rgb
flexonderwijs nl
bovib

kleine Medestanders

VVEM Evenementenmakers
Maneno Tekstredactie
EDULANCE
VNPF logo blauw
Stichting VPW

Associates

Steun de Werkvereniging

Informatie voor Medestanders

Steeds meer mensen willen de regie over hun eigen werkleven. De huidige inrichting van de arbeidsmarkt speelt hier onvoldoende op in, sterker nog, geeft hiervoor onvoldoende mogelijkheid.

De huidige polder gelooft namelijk dat het vaste contract de enige oplossing is voor een functionerende arbeidsmarkt. Terwijl we al ruim 10 jaar zien dat de praktijk heel anders is en dat de arbeidsmarkt onvoldoende functioneert.

Daar wil de Werkvereniging verandering in brengen. Onze medestanders staan achter de missie van de Werkvereniging en steunen ons bij het aanjagen van de vernieuwing.

Download de folder met informatie voor Medestanders

Word Medestander

Hoe werkt dat precies, doneren?

Je doneert zonder BTW en ontvangt direct een betalingsbewijs in je mail. Je kunt hier doneren door een bedrag naar keuze in te vullen onder vermelding van Belastingvrije Donatie Werkvereniging en de naam van jouw organisatie.

Als Medestander doneer je aan de Werkvereniging omdat je onze visie ondersteund. Hier staan geen diensten of tegenprestaties tegenover.

Aanjagers van onze projecten

Daarnaast zijn er specifieke projecten die je kunt ondersteunen. Denk bijvoorbeeld aan:

Onze Rechtszaak tegen de staat, waarin we de rechter vragen een uitspraak te doen over de onrechtvaardige verschillen tussen de corona-maatregelen voor mensen in loondienst en mensen buiten loondienst. 454 donateurs gingen je al voor, waardoor we de eerste juridische kosten hebben kunnen betalen. Klik op de hamer als je wil doneren.

Ons Festival voor Modern Werkenden op 11 mei, waarop we de Dag van de Modern Werkenden vieren. We laten je kennis maken met modern werken en modern werkenden. We verkopen geen kaartjes, maar vragen om donaties voor jezelf en voor anderen die geen buffer meer hebben vanwege de corona maatregelen. Klik op het plaatje als je wil doneren.

Festival voor Modern Werkenden

Onze super-professionele Podcast Werken aan Nederland, waarin Roos Wouters en Martijn Aslander de juiste vragen stellen aan vooraanstaande personen in de arbeidsmarkt.

Denk aan Hans Borstlap, Ton Wilthagen, Evert Verhulp, Sjanne Marie van den Groenendaal, Sem Overduin, Mathijs Bouwman, Martijn Arets, Anne Megens, Edward Belgraver, Sascha Janssen en Hugo-Jan Ruts.

Zij geven een interessante kijk achter de schermen van de arbeidsmarkt. Wil je de podcast steunen? Stuur dan een email naar roos@werkvereniging.nl.

Werken aan Nederland podcast - Werkvereniging