Tozo 3 Werkvereniging

Onze medestanders

Steeds meer mensen willen de regie over hun eigen werkleven. De huidige inrichting van de arbeidsmarkt speelt hier onvoldoende op in, sterker nog, geeft hiervoor onvoldoende mogelijkheid.

De huidige polder gelooft namelijk dat het vaste contract de enige oplossing is voor een functionerende arbeidsmarkt. Terwijl we al ruim 10 jaar zien dat de praktijk heel anders is en dat de arbeidsmarkt onvoldoende functioneert.

Daar wil de Werkvereniging verandering in brengen. Onze medestanders staan achter de missie van de Werkvereniging en steunen ons bij het aanjagen van de vernieuwing.

Klik op de folder voor de download.

Aanjagers van de vernieuwing

De Werkvereniging draait deels op donaties van deelnemers (zo noemen we onze leden) en medestanders (zo noemen we onze sponsoren), die het belangrijk vinden om vernieuwing van de arbeidsmarkt te ondersteunen. Daarnaast worden wij gevraagd als onderhandelingspartner, onafhankelijk beoordelaar en als spreker of lid van de Raad van Anders. Dit zijn diensten die wij factureren.

Door deze gemengde inkomstenbronnen behouden we onze zelfstandigheid en onze onafhankelijkheid. Want de Werkvereniging neemt geen opdrachten aan van deelnemers, medestanders of andere derden. Wel halen we meningen op bij onze achterban, die wij vertalen naar inzichten die we gebruiken bij onze lobby in Den Haag en in gesprekken die we voeren met partijen in de arbeidsmarkt.

Als Medestander of mini-Medestander steun je de Werkvereniging in het algemeen. Wij plaatsen je logo op onze website en besteden je geld zo effectief mogelijk. Klik hieronder op de logo’s om meer te lezen over de steun van onze medestanders:

Wil jij ook je logo op onze website hebben staan als aanjager van de vernieuwing? Stuur dan een e-mail naar roos@werkvereniging.nl.

Aanjagers van onze projecten

Daarnaast zijn er specifieke projecten die je kunt ondersteunen. Denk bijvoorbeeld aan:

Onze Rechtszaak tegen de staat, waarin we de rechter vragen een uitspraak te doen over de onrechtvaardige verschillen tussen de corona-maatregelen voor mensen in loondienst en mensen buiten loondienst. 454 donateurs gingen je al voor, waardoor we de eerste juridische kosten hebben kunnen betalen. Klik op de hamer als je wil doneren.

Festival voor Modern Werkenden

Ons Festival voor Modern Werkenden op 11 mei, waarop we de Dag van de Modern Werkenden vieren. We laten je kennis maken met modern werken en modern werkenden. We verkopen geen kaartjes, maar vragen om donaties voor jezelf en voor anderen die geen buffer meer hebben vanwege de corona maatregelen. Klik op het plaatje als je wil doneren.

Werken aan Nederland podcast - Werkvereniging

Onze super-professionele Podcast Werken aan Nederland, waarin Roos Wouters en Martijn Aslander de juiste vragen stellen aan vooraanstaande personen in de arbeidsmarkt.

Denk aan Hans Borstlap, Ton Wilthagen, Evert Verhulp, Sjanne Marie van den Groenendaal, Sem Overduin, Mathijs Bouwman, Martijn Arets, Anne Megens, Edward Belgraver, Sascha Janssen en Hugo-Jan Ruts.

Zij geven een interessante kijk achter de schermen van de arbeidsmarkt. Wil je de podcast steunen? Stuur dan een email naar Roos@werkvereniging.nl.

Hoe werkt dat precies, doneren?

In 2022 kun je € 2.274 belastingvrij schenken aan wie dan ook. Hiervan maken we gebruik op onze Kentaa crowdfunding pagina, waar je onze Rechtszaak tegen de staat en ons Festival voor Modern Werkenden vindt en waar je op de homepage ook een algemene donatie aan de Werkvereniging kunt doen. Je doneert zonder BTW en ontvangt direct een betalingsbewijs in je mail. Doneer je meer dan € 2.274, dan betaalt de Werkvereniging 30% schenkbelasting over het meerdere.

Onze medestanders sluiten een sponsorovereenkomst met de Werkvereniging en ontvangen een factuur met BTW. Ook onze mini Medestanders ontvangen een factuur met BTW. Mini Medestander ben je al voor € 250,- exclusief BTW. Betalen hebben we gemakkelijk voor je gemaakt. Dat kan hier.