Toekomstvisie Werkvereniging

Opiniepeiling Modern Werkenden

Roos Wouters Partij voor Modern Werkenden 2 Comments

In de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen (17 maart 2021) is de Werkvereniging op zoek naar de Partij voor Modern Werkenden: welke partij heeft het meeste oog voor onze behoeften en welke totaal niet.

Daarom hebben wij de Kieswijzer voor Modern Werkenden gemaakt en doormiddel van onze onderstaande Modern Werkenden Meetlat in een oogopslag inzichtelijk gemaakt in hoeverre de partijprogramma’s inspelen op de 6 belangrijkste pijlers van Modern Werkenden (zie de 6 punten hieronder in de Meetlat).
Laat hier weten of jij je vertegenwoordigd voelt en door wie?
Het invullen van deze vragenlijst duurt maar een paar minuten.
Bekijk hier direct de resultaten vanaf februari 2021.
bekijk hier de resultaten van onze peiling uit 2020.

Modern Werkenden kieswijzer 2021 versie 5

Comments 2

1. Hoi, prachtig overzicht. Maar ik vind het wel vreemd dat jullie de FvD en PVV niet hebben meegenomen. Dat geeft toch te denken. Daarmee mis je een belangrijk deel van de politieke kleur en met de “de kunst van het weglaten” verlies je objectiviteit….. Of je het nu wel, of niet eens bent met deze partijen.

1. Post
      Author

Beste Wessel,
      Inmiddels in FvD toegevoegd maar PVV niet omdat die feitelijk heel weinig zeggen over deze onderwerpen, en om eerlijk te zijn omdat….ik geen partijprogramma meer kan lezen. Het heeft dus niets met objectiviteit te maken meer met tijd, prioriteit en geld.
      Objectieve groet, Roos