Leren is de nieuwe carrière

Roos Wouters Bijeenkomsten, Nieuws

Wanneer: Donderdag 7 juni
Waar: Seats2meet.com Utrecht CS
Hoe laat: inloop 14:30, start 15:00 uur tot 17:30

Dag Modern Werkende,

Kom je donderdag mee praten en denken over het moderne leren. Uit onderzoek blijkt dat modern werkenden tegenwoordig veel minder geïnteresseerd zijn in de standaard carrière ladder waarbij er maar een weg is, namelijk die naar de top. Werkenden willen blijven leren en zich door ontwikkelen.

Deze bijeenkomst zal ingeleid worden door Saskia Nijs. Zij doet onderzoek aan de VU over het 21e-eeuwse werken, is columnist bij het FD, werkzaam bij Philips en bestuurslid bij Setup. Ze werkt met name op het vlak van mens-werk-technologie en probeert daarmee het potentieel van mensen beter te faciliteren in de werkomgeving.

Door middel van gegevens uit haar onderzoek aan de VU gaan we met elkaar in gesprek over de mogelijkheden en kansen om aan deze wensen van jou en andere modern werkende mensen tegemoet te komen.

Laat je Roos@werkvereniging.nl even weten of je komt, dan zorgen wij dat er een hapje en een drankje voor je is?

Met idealistisch ondernemende groet,

Roos en Carsten van de Werkvereniging