Werken aan Nederland podcast - Werkvereniging

Werken aan Nederland met Hugo-Jan Ruts van ZiPconomy

Roos Wouters Podcasts Leave a Comment

Over de podcast Werken aan Nederland

Omdat wij ons als Werkvereniging zorgen maken over het toenemende gebrek aan wendbaarheid, weerbaarheid, sociale zekerheid en moderne solidariteit onder de Nederlandse beroepsbevolking, gaan wij in de podcast Werken aan Nederland op zoek naar oplossingsrichtingen om tot een arbeidsmarkthervorming te komen die werkt voor iedereen. Oplossingsrichtingen die werk- en opdrachtgevers verlost van de starre zorglast die hen nu de flexibiliteit ontneemt om op een crisis als deze in te spelen, die vaste krachten minder gevangen houdt en die flexkrachten en zelfstandigen minder vogelvrij maakt.

Over de podcast met Hugo-Jan Ruts

Hugo-Jan Ruts is ‘editor-in-chief’ en uitgever van ZiPconomy. ZiPconomy is een onafhankelijke kennisplatform en community met als doel eigenzinnige meningen over de flexibilisering van organisaties & de markt voor interim professionals bij elkaar te brengen. Online & offline.