Zelfstandigen Bouw steunt de Werkvereniging

Als de brancheorganisatie voor zzp’ers in de bouw en techniek komen wij op voor de belangen van hardwerkende vakmensen. Wij zorgen dat politici, beleidsmakers, pensioenfondsen en verzekeraars luisteren naar de problemen die vakmensen ondervinden. Wij strijden tegen het verplichte pensioen voor zzp-schilders, we strijden tegen verzekeraars die vakmensen zien als onverzekerd risico en we strijden tegen grote aannemers die wurgcontracten voorleggen aan zzp’ers.

Wij bieden onze leden op maat gesneden diensten in het belang van hun bedrijfsvoering. We hebben een uniek product ontwikkeld als een inkomensvoorziening bij arbeidsongeschiktheid, genaamd AOV Bouw. Daarnaast hebben we een specifieke Ongevallenverzekering die voor iedereen heel betaalbaar is en een Rechtshulppakket die je ondersteunt bij juridische geschillen. Binnenkort bieden we onze leden ook een toegesneden pensioenproduct aan.

Met 10.000 leden zijn we de grootste vertegenwoordiger voor zelfstandige vakmensen in de bouw en techniek.

Zelfstandigen Bouw steunt de Werkvereniging omdat wij samen staan voor erkenning van alle vormen van werken en strijden voor een gelijkwaardige positie voor iedereen die met werken in zijn of haar bestaan voorziet.

zelfstandigenbouw.nl

AOV Zelfstandigen Bouw