Tulpenfonds steunt de Werkvereniging

Slechts 2 op de 10 zzp’ers heeft iets geregeld tegen arbeidsongeschiktheid, en 41% van alle zzp’ers heeft geen spaargeld of verzekering als vangnet voor wanneer er iets mis gaat. Dat betekent dat een grote groep mensen flink in de problemen kan komen. Tulpenfonds wil hier verandering in brengen en biedt zelfstandigen daarom een passend vangnet bij arbeidsongeschiktheid, zodat iedere zelfstandige iets heeft om op terug te vallen wanneer hij of zij niet meer in staat is te werken. Je kunt kiezen uit drie opties: preventie, insurance en crowdsurance. Het gaat er ons niet om wat je regelt, als je maar wat regelt!

Tulpenfonds houdt van modern werken en de modern werkenden, uit volle overtuiging dat waar de Werkvereniging voor staat een zeer gewenste toevoeging is aan de discussie over werkenden en de toekomst. Daarom kan de Werkvereniging rekenen op onze support!

Tulpenfonds is onderdeel van de Acture Groep, marktleider in de private uitvoering en verzekering van sociale zekerheid en al meer dan tien jaar actief in hulp bij herstel aan mensen zonder werkgever. Met die ervaring ontwikkelt Tulpenfonds passende vangnetten voor zelfstandigen. Begrijpelijk, betaalbaar en voor iedereen.

tulpenfonds.nl