SoloPartners steunt de Werkvereniging

Als de brancheorganisatie voor zzp’ers in de zorg vertegenwoordigen wij deze groep bij externe partijen zoals gemeenten, zorgverzekeraars en beleidsmakers. Wij volgen de ontwikkelingen in de zorg, ondernemerschap, politiek en wetgeving op de voet. We kunnen daardoor actuele en begrijpelijke voorlichting en informatie aan onze leden en niet-leden verstrekken. Wij proberen dé bron van informatie te zijn voor de zelfstandige zorgprofessional zodat onze leden maximaal ondersteund worden in het ondernemen in de zorg.

Wij bieden onze leden ondersteuning om te kunnen voldoen aan wet- en regelgeving. Een zelfstandige in de zorg heeft aan veel meer wet- en regelgeving te voldoen dan iemand in een dienstverband. Naast het vak, vraagt de formele status van ‘zorgaanbieder’ en ‘IB ondernemer’ heel veel tijd en energie van onze leden. We ondersteunen onze leden bij het zijn van een goede zorgaanbieder en goede ondernemer. We werken aan hun zelfstandige positie in de zorgsector.  Ondertussen hebben wij een achterban van ruim 13.000 leden welke maandelijks toeneemt.

SoloPartners steunt de werkvereniging omdat wij van mening zijn dat alle zorgprofessionals meer keuzevrijheid moeten krijgen in hoe zij willen werken.

solopartners.nl

SoloPartners