SharePeople steunt de Werkvereniging

SharePeople is een snelgroeiend netwerk van rond de 6000 ondernemers (september 2021)  die samen een vangnet vormen bij arbeidsongeschiktheid.

SharePeople is een social entreprise en ons missie is om verzekeren te veranderen in een eerlijk, solidair en vooral betaalbaar systeem voor alle werkenden. We zijn sinds oktober 2019 een coöperatie die sindsdien in handen is van 600 ondernemers, vooral modern werkenden.

We steunen de Werkvereniging omdat we dezelfde visie delen en geloven dat de huidige indeling van werkgevers, zzp’ers en werknemers achterhaald is. SharePeople is als organisatie ook ‘modern werkend’. Sinds 2019 (ruim voor Corona dus) is SharePeople een remote-working company. Onze mee-werkers zijn vaak digital nomads en werken vanuit alle hoeken van de wereld. SharePeople kent nauwelijks werknemers, we werken veelal projectmatig samen in steeds weer andere projectteams en maken zo veel mogelijk gebruik van de kennis en ervaring van ons coöperatie-leden. Wisdom of the crowd!

Cosmas Blaauw van SharePeople interviewt Roos Wouters