Bites & Business steunt de Werkvereniging

Bites & Business is een landelijk netwerk voor ondernemende vrouwen. Meestal ondernemers, soms hybride, soms in loondienst. Vrouwen die doen waar ze goed in zijn en waar ze blij van worden, ongeacht de contractvorm. We komen bijeen om elkaar te leren kennen, elkaar te inspireren en elkaar verder te helpen. Op 25 plaatsen in Nederland komen we bijeen, bij een netwerkdiner of een online meeting.

Alles is gericht op Share, Shine & Grow. We kunnen immers veel aan elkaar hebben en veel van elkaar leren. Naast de lokale bijeenkomsten zijn er landelijke activititen als strategiedagen, vakgenotenmeetings, een buddy-zoekservice, een online classroom en een online etalage, workshops en co-workshops, estafette-interviews, workations én netwerktrips naar het buitenland.

Bites & Business is medestander omdat de Werkvereniging op een leuke en effectieve manier de stem van de Modern Werkende laat horen in Den Haag. De tweedeling werkgever en werknemers is niet meer van deze tijd.
De Werkvereniging werkt op een frisse en activerende manier en dat spreekt ons aan. Er zijn vele Modern Werkenden, alleen met onderzoek kom je er achter wat de behoeftes zijn. Dus de tool “Jouw Stem” van de Werkvereniging spreekt me enorm aan. Allemaal invullen dus!