Webinar: coöperatie als oplossing

Woensdag 29 maart om 12 uur

Woensdag 29 maart

De Coöperatieve Vereniging Gastouders Nederland bestaat inmiddels bijna vijf jaar en heeft de kracht van zelforganisatie aangetoond. De leden hebben hogere vergoedingen en lagere kosten. Ook steunen ze elkaar in hun persoonlijke ontwikkeling als professional gastouders en ondernemers.

In dit tweede webinar staat het succes de Gastoudercoöperatie centraal als voorbeeld. Zo kunnen we namens De Werkvereniging nog beter uitleggen hoe iedereen de vruchten kan plukken van werken in een coöperatie, zodat ook jij kunt werken zoals jij dat wilt.

Tot dan!

Schrijf me in

dit veld niet invullen s.v.p.

12.00 Inleiding door Roos Wouters, oprichter Werkvereniging
12.10 Presentatie Wijnand Prins, voorzitter van de Gastoudercoöperatie, over de juridische
opzet van de coöperatie, de voordelen, de nadelen en hoe grote fouten worden voorkomen.
12.40 Vragenronde en gesprek
12.55 Afsluiting