Qommunity steunt de Werkvereniging

Net als de Werkvereniging gelooft Qommunity dat freelancers de workforce van de toekomst zijn. Er komen elke dag steeds meer mensen bij die kiezen voor de vrijheid van ondernemen, en ook bedrijven kiezen voor een flexibele schil. Maar tegelijkertijd is zelfstandig ondernemen soms best eenzaam, onzeker en moeilijk. Je bent immers je eigen sales, finance en marketing-afdeling. The Freelance Qommunity gelooft erin dat naast vrijheid en zelfstandigheid, verbinding en zekerheid ook bij the freelance life horen. Het online platform van Qommunity verbindt freelancers en helpt ze aan een ijzersterk netwerk, bakken vol kennis en toegang tot klussen.

The Freelance Qommunity is medestander omdat zij elke dag bezig zijn om het leven van freelancers te verbeteren. Zij zoeken manieren om de stem van hun netwerk te laten horen en dat kan door middel van krachten bundelen met partijen als de Werkvereniging. Qommunity gelooft in de kracht van netwerken, en samenwerken. Dat is belangrijk, juist nu anno 2021. Samen creatief zijn, nadenken over de toekomst en het nieuwe werken te omarmen. Freelancers zijn het voorbeeld voor alle werkenden in Nederland.