Modern Werkenden Meetlat

Modern Werkenden Meetlat / Sociaal Keurmerk

Komend jaar willen we een Modern Werkenden Meetlat ontwikkelen. Hierop kunnen diensten, bedrijven en tools langs verschillende ijkpunten worden gelegd die belangrijk zijn voor Modern Werkenden zoals flexibiliteit, keuzevrijheid, transparantie, autonomie, geringe bureaucratie etc. Zodoende brengen we in kaart wat Modern Werkenden nodig hebben, creëren we een keurmerk en steken we andere organisaties aan om meer op de behoefte van Modern Werkenden in te spelen. Sponsors worden langs de meetlat gelegd.

Wil jij de ontwikkeling van de Modern Werkenden Meetlat mede mogelijk maken dan kan je deze sponsoren kan via deze link onder vermelding van Meetlat.

Als je wilt dat we je op de hoogte houden van de voortgang. Mail ons dan via roos@werkvereniging.nl

LET OP: De Werkvereniging maakt gebruik van Mollie en Plink voor het afhandelen van donaties. Afhankelijk van het soort donatie dat bij jou past kun je in het browser adresveld de volgende URL’s tegenkomen:

Let er goed op dat er een hangslot aanwezig is bij het adresveld van je browser en dat het adres begint met https://