Zet je expertise in om Modern Werkenden op de kaart te zetten!

Roos Wouters Nieuws Leave a Comment

Dag Modern Werkende!

Het corona-virus heeft ervoor gezorgd dat we dit jaar geen festival of andere offline bijeenkomsten hebben kunnen organiseren. Nu missen we jullie! Ook weten wij als geen ander: The wisdom is in the crowd. Jullie beschikken samen over ontzettend veel kennis en expertise. Die zetten we nu veel te weinig in bij het aankaarten van onderwerpen die ons als Modern Werkenden aan het hart gaan. We willen jullie dan ook graag bij onze werkzaamheden betrekken door jullie de gelegenheid te geven om je kennis en expertise te delen in een van onze nieuwe werkgroepen. Alleen als jij dat wilt natuurlijk!

Zet jij je kennis en expertise in om meer impact te maken?
Wil jij deelnemen aan een van de onderstaande werkgroepen en ons helpen om het verschil te maken voor zp’ers en andere Modern Werkenden?

Werkgroepen, hoe en wat?
We hebben de volgende drie werkgroepen, die zowel on- als offline plaats kunnen vinden. Het kan zelfs hybride! Seats2Meet biedt ons de mogelijkheid om met de mensen die dat willen op locatie te vergaderen, waarbij de mensen die liever vanuit huis meedoen via een grootscherm aanwezig zijn.

Lobby: deze werkgroep is voor mensen die het leuk vinden om  samen met ons te bedenken hoe we de lobby richting politiek en polder kunnen optimaliseren, zowel qua inhoud als qua manier van werken. Denk hierbij aan de lobby ten aanzien van: de verplichte AOV; de (dreigende) verplichting (voor zp’ers) om deel te nemen aan traditioneel gecentraliseerde pensioenfondsen, steunmaatregelen, het bedenken van vragen voor Jouw Stem en dergelijke. Uiteraard allemaal vanuit de visie van de Modern Werkenden en de Werkvereniging.

Promotie- en communicatie: deze werkgroep is voor mensen die het leuk vinden om mee te bedenken hoe wij de Werkvereniging nog beter onder de aandacht kunnen krijgen, meer deelnemers kunnen aantrekken, de verbinding versterken tussen het Platform Vernieuwen doen we Samen  (dit bestaat uit de aanbieders van moderne oplossingen), de Modern Werkenden en de Werkvereniging. Ook de redactie van het Magazine van de Vernieuwing en van de nieuwsbrief kunnen door deze werkgroep worden opgepakt.

Organisatie- en eventplanning: Deze werkgroep is voor mensen die het leuk vinden om zich in te zetten voor het organiseren en plannen van on- en offline evenementen zoals het Verkiezingsdebat voor Modern Werkenden, festivals en andere acties om de Werkvereniging onder de aandacht te brengen.

Wil je meer weten of je aanmelden voor deelname aan een van deze werkgroepen, mail dan naar roos@werkvereniging.nl
Vermeld dan alsjeblieft ook:
 aan welke werkgroep je wilt deelnemen, wat jouw expertise is die je wil inzetten, hoeveel tijd je hier maximaal aan wil besteden.

We hebben maar 1 voorwaarde voor deelname: hoe serieus het onderwerp ook is, plezier hebben maakt bij ons een belangrijk deel uit van de samenwerking. Want werken moet leuk zijn!