Coöperatie Zorg&Co steunt de Werkvereniging

Coöperatie Zorg&Co is opgericht in 2006, een vereniging van en voor zzp-ers in Zorg en Welzijn. De coöperatie ondersteunt zorgprofessionals bij alle ondernemerszaken. Samen strijden wij voor zorg- en hulpverleners; voor hun passie, hun werk en inkomen, maar ook voor zorgbehoevenden die de hulp en zorg moeten krijgen die ze verdienen én voor zorginstellingen die wij met flexibele arbeid uit de brand kunnen helpen wanneer de nood het hoogst is.

Steeds meer zorgprofessionals willen de regie over hun eigen werkleven. Geluk heb je niet; dat creëer je. Dat doe je door de regie over je eigen (werk)leven te nemen, kansen te grijpen en de dingen doen die jou gelukkig maken. De coöperatie maakt dit mogelijk door de vraag naar flexibele inzet door professionals onder aandacht te brengen van de leden en de randvoorwaarden zoals inkomenszekerheid, risico afdichting door middel van verzekeringen, carriere ontwikkeling en pensioen in gezamenlijkheid te organiseren.

Omdat de huidige inrichting van de arbeidsmarkt en politiek hier onvoldoende op inspeelt supporten wij de Werkvereniging. Wij geloven dat zorgprofessionals hun passie beter kunnen uitoefenen als ‘Modern Werkenden” met de Werkvereniging als de enige en beste belangenbehartiger!

zorgenco.nl

Zorg & Co